Födelsedag, Varberg o mys!

Helgen kunde inte bli bättre :)

I fredags var jag o Kim bara hemma. Lagade en god middag o smakade lite på cider o vin. Spelade spel o myste bara.
Så igår var det syrrans födelsedag. Grattis! Petzon hämtade upp oss o vi åkte till dom. Dom bjöd oss på tacos. Vi smakade på cider. Och sen skulle jag o syrran "köpa cigg". Gick ut, köpte iofs ciggen men sen gick vi också till Lilla Krogen. hihi.. Shottade en del. Pratade lite med folk o hade hur kul som helst. På hemvägen stannade vi på puben på Citytorget också där vi stod ensamna på dansgolvet o shejkade. :) Var lagom trötta när vi kom tillbaka o grabbarna var ju inte så himla glada. Men det var ok ändå.
Idag åkte jag o Kim till Varberg. Hann precis med tåget. Och vi som tänkte köpa biljett på tåget, slapp det eftersom det inte kom nån biljettkontrollant. Tack SJ för en gratis resa! *hihi..* Så mötte vi hans söta lilla syster där. Gick o åt på en restauang o sen skulle hon sova en stund innan tävlingen. Hon var där för att tävla i Sum (sveriges ungdoms-mästerskap)Sim -SM. Jag o Kim gick runt lite vid hamnen o fästningen. Så himla mysigt det var där. Sen satt vi på ett fik o väntade på att Sim-SM skulle börja. Och när det gjorde det satt vi där o kollade igenom alla tävlingar. Och såklart var ju hans systers lag sist men det var värt det för dom kom ju faktiskt tvåa! Sen var det dags att åka hem men missade tåget precis så vi fick vänta i två o en halvtimme på nästa så vi satte oss på en Kina restaurang så länge. Resan gick ju bra för den här gången slapp vi betala igen. Tusen tack SJ! Hehe.. Och så kom vi hem för en stund sen o jag är sååå trött. Ska kolla lite på tv nu innan jag deckar..

God natt..

Tack älskling för en helt underbar helg!

ps: bilder kommer imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0