Festat som faen..

Hela helgen har varit en riktig fest.
I lördags var vi o badade i Sandsjön. Vi var sammanlagt typ 15 pers (med barnen). Hade riktigt skoj. Sen bara hem o duscha o iväg till M. Fast det var bara jag, Kim, M o D.. o senare på kvällen när det blivit mörkt kom vi hem till mig för att grabbarna ville basta.



I söndags åkte vi upp till Mollsjön. Vi var ett gäng på 8 pers (utan barnen den här gången). Vi var där i många många timmar o smakade på alkohol samtidigt. :) Så bestämde vi oss för att köpa mat på ICA o sen hem till mig o grilla. Åh shit.. vad kul vi hade det. Åt jätte god mat, spelade kubb, alkoholen flödade o alla var på toppen humör. Och såklart bastade grabbarna den här kvällen med. Vi var iofs inte uppe till längre än 3-4 tiden.. Men vi har ju festat o haft kul så många dagar irad att det gör ju inget. Och så vaknade jag inte förrän 17.30 igår när några kom tillbaka. (Alla sov över o åkte tidigt till havet.. men jag o Kim orkade ej). hihi..



Skulle ju bokat resan tills imorn men såklart var dom billigaste biljetterna slut så vi åker på fredag. Bokat o klart! :) Tråkigt bara att vi inte är framme i Helsinki förrän 23-tiden. O då är det bara att åka till mor o far som är på en camping där för att sova. Måste ju vara pigg på lördagen.. för då ska min kusin gifta sig.

Var i stan idag o köpte ett par skor till bröllopet, det finns ju massor med fina skor men inget som passar mig så fick ta ett par "tofflor" med lite klack. Sen så hämtade vi mat från Paprika o kom hem. Var ju iväg i 4 timmar men som sagt, fina skor är det gott om men inget för mig.

Nu ska jag städa lite till här hemma. Imorn tar vi en snabb sväng in till stan igen för Kim ska köpa en resväska o så ska vi hämta en del av hans saker hos Choff.. Efter det hopas jag på att få hälsa på Jo o lillen.. men har inte fått nå svar än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0