En ny utmaning

Den här var så enkel att jag kan göra den nu med en gång. En vacker dag ska jag orka göra den som jag fått tidigare. Men den e så svår för vad har jag för underliga/egendomliga saker att berätta om mig själv? Ge ni mig 6 förslag på det ist så har jag fått den utmaningen gjord också..

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
[x] Ringa polisen. (Kim gjorde det iofs ist för mig)
[x] Gå till jobbet o vara duktig (vilket jag faktiskt var eftersom jag jobbade 20min extra)
[x] Städa hemma, dammsuga, tvätta o laga mat.
[ ] Fixa mitt rum. Ta bort allt jag inte vill ha o göra en lista på allt som ska inhandlas.
[x] Uppdatera bloggen.. hehe..
[ ] Kolla på film

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 16 år. (oj vad tiden går fort). Gissar på att jag var med min dåvarande pojkvän eller i Finland med familjen. Festade iaf! hehe..

Ställen du bott på?
När jag var nyfödd bodde vi några månader i Hisingen, sen ett par år i Bohus. När syrran föddes flyttade vi till Surte där jag bodde tills jag var 7 år. Sen flyttade vi hit till Nödinge. Bott i 2 lägenheter innan vi sen flyttade till det här huset. :)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Åka till Florida, Disney World såklart
*Dela med mig av pengarna till nära o kära.
*Köpa ett hus i ett varmt land o flytta dit.
*Flera skönhetsoperationer.. haha..
*Köpa ett hus till syster o ett till föräldrarna

Och jag ska utmana 6 personer.. men hoppar över det eftersom jag inte har nån att utmana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0