En liten pojke

Blev det för min vän igår. :) Längtar tills jag får träffa både bebisen o föräldrarna.

Inatt har jag sovit dåligt. Eftersom jag inte kunde somna fick jag en rejäl gråtattack. Grät i flera timmar. Vet inte varför men känner mig nu iaf helt slut o trött. Hur ska jag orka på jobbet? Mina ögon är helt svullna o det är ju pinsamt. Men hoppas det blir bättre sen. Efter jobbet tänker jag decka på soffan o sova så mycket jag bara orkar. Undrar om jag skulle kunna sova ända till fredag morgon. Känns som att jag skulle behöva det..

Igår hände inte så mycket faktiskt. Jag o Kim hade ju beställt filmerna o fick dom igår. Såg hela Playa del sol. Förutom att jag fick sitta några timmar vid datorn för att leta flygbiljetter till syrran. Hennes flyg går 10.55 idag mot Rovaniemi. Hon o lilla Cassie ska på släktträffen. Kul att dom kom iväg för själv måste jag ju jobba dom här två sista dagarna.

Nä, nu ska jag borsta tänderna o sen kila iväg.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0