Autch.. det där gjorde ont!

Har länge funderat på en sak.. men glömt att kolla upp det. Och nu gjorde jag det. Damn, det sved! Trodde att det en vacker dag skulle gå över men det kommer det tydligen inte göra. :( Men det finns väl inget att göra åt det än att bara acceptera det och gå vidare.

Idag har jag städat, lagat lunch tills imorn och myst framför tv:n. Var riktigt trött redan vid 20-tiden men bestämde mig för att ta en kall dusch för att inte somna. Och det hjälpte ju för nu är jag lite piggare. Skönt att man snart har semester så man kan göra allt o lite till..

Nä, vet inte vad jag ska skriva mer, fick en smärre chock när jag skulle ta reda på sanningen.. uscha! Trodde inte man bara kunde glömma så lätt, men vissa har det väl lättare för det än andra..

Kommentarer
Postat av: anne

mitä mitä mitä?????

2008-07-15 @ 22:27:37
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0