What a hell..

Var och tog legg-fotot. Kommer till banken. Där säger dom att mitt gamla legg är allt för gammalt för att det ska styrka att det är jag så jag måste komma tillbaka med någon som kan bevisa att jag är jag.. Och det tar ungefär 3-4 veckor innan jag kan få det! yäk! Och jag som hade behövt ett legg innan jag åker till Thailand.. men men.. hoppas det räcker med passet bara.
Här får ni se kortet.. ha ha.. gräsligt men bättre än kortet jag tog till passet iaf :)

image211
Varför kan man aldrig bli bra på ett sånt här kort för?



Har skickat sms till Jo o undrat om jag får åka o hälsa på henne idag. Hoppas, hoppas att det går. Pallar inte en enda sekund här hemma mer. Förutom nu när mor o syrran åkte till affären för att handla. Jag får alltså en halvtimmes egen tid o musiken spelas ju på så högt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0