Solen skiner..

Och det har den ju inte gjort på länge. Känner mig så mycket piggare o gladare direkt. Så idag måste jag iväg en sväng till arb.förm och sen fixa mitt id-kort. Undrar hur lång tid det tar innan jag får den, men förhoppningsvis får jag den innan vi åker till Thailand.
Collin ringde o väckte mig imorse så jag får nog se till att jag åker o hälsar på henne i hennes affär nån dag nu i veckan. Sen så måstet jag ju på ansiktsbehandling också. Alla krämerna börjar ta slut.
Vad mer behövs göras innan resan?! Hmm.. ett par bekväma skor hade jag behövt nu också. Vågar nog inte vänta tills jag kommer dit utan får nog köpa dom här i Sverige faktiskt.
Nä, nu ska jag äta frukost och sen kila iväg ner på torget. Ha en bra fortsatt solig dag gott folk..

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0