oj oj.. vad bra jag har det!

Idag ar det lordag. Kanske det blir en hel del party idag eller sa tar vi det lugnt. Eftersom imorn ska vi ett gang pa 20 pers aka till Phi Phi-oarna o snorkla!!
Har for det mesta solat, eller suttit i skuggan (liiite for varmt for att sola), badat en massa och sa har jag shoppat lite ocksa. Hmm.. vad mer? Jo, var ute o festade i torsdags men det kanske jag redan skrivit om.
Maste kila nu.. Ska ta o promenera langs stranden som ar flera kilometer laaang.
Hoppas ni har det bra i Sverige. Beratta vad som hander.

Kommentarer
Postat av: Sanna79

Hello! Jag var tvungen att gå offline eftersom jag skulle gå. Här är det full fart. Saknar dig oxå! KRAM

2008-01-29 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0