Och så var det fredag...

.. men tro inte att jag ska festa idag. Är redan tillräckligt groggy efter allt jag gjort det senaste.
Har skickat iväg 2 CV nu.. helt otroligt. Undrar om dom ens kommer höra av sig?! Jaja, det återstår ju att se.

Har varit uppe sen 10 imorse.. duktigt av mig att gå upp när väckarklockan ringer. Vaknade ju iofs en minut innan det ringde, inget ovanligt för mig!

Kollade min resedagboken.com eftersom Otto hade uppdaterat sin... Och fick ett mejl om att hon kanske kommer vara i Phuket när jag är där så vi kanske kunde ses. Skickade alla adresser o telefonnummer så hon verkligen inte behöver leta efter mig om hon skulle få tid över att träffas.

Nu ska jag göra iordning mig, äta lite frukost och sen bär det av till stan.. :)

image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0