Och här sitter jag...

.. hos Sanna o smakar på vin. Just nu är det ett "provrum" i hennes sovrum. Hon kan inte bestämma sig för vad hon ska ha på sig. Tur att jag kunde bara gå fram till min lilla garderob o välja något :)
Bara hon o jag här. Pojkarna ska vi träffa i karaoke-baren sen. Kommer nog bli en bra kväll. Jag ska hem ikväll för en gångs skull. Måste ju packa imorn inför resan. På ett sätt vill jag inte alls åka men ändå ska det bli så skönt..

Sanna.. du är en underbar vän. Jag vill dig allt väl här i världen. Du har fått mig att må så bra igen. Jag uppskattar våran vänskap mer än du tror. Jag vill kunna ställa upp för dig på samma sätt som du gjort för mig. Men du är ju inte singel :) he he.. Älskar dig verkligen. Vågar inte säga det vid normala tillfällen. Men hoppas att du vet det ändå :)

-Show me the dance moves. you are the greatest!! :) For you Sanna.. Om hon bara fick dansa o sjunga .. *vad lycklig hon hade varit då.*

He he.. nu kom Sanna till mig o sa att jag borde skriva hela namnet på "A".. Då gör jag det nu.. och han heter Ari...

Kommentarer
Postat av: anne

hei taas luen täälä ;) mun blogg on lyvkligmamma85.blogspot.com ja olen laittanu sut mun msn mutta en tiiä jos muistin oikein :S hahaha...

2008-01-19 @ 16:12:08
Postat av: anne

vittu kirjotin väärin. lyckligmamma85.blogspot.com

2008-01-19 @ 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0