Nyårsafton!

Jag vaknade redan kl. 9.30 och då hade jag sovit i en o ½ timmar. :( Så kollade jag lite på tv o var o handlade mat med mor o far. Sen var det ju dags att laga maten. Jag gjorde förrätt och efterrätt. Det blev:
Lax-röra på bröd (supergott)
Oxfilé med rödvinssås och potatisgratäng. (mm...)
Vanilj glass med fruktsallad. (oj så gott)
Så kom syrran, Toni, Cassie, Tonis bror o hans två barn. Vi började äta vid 19-tiden och sen efter maten spelade vi lite spel o väntade på 12-slaget. När det väl var dags gick vi ut. Champagnen flödade och raketerna smälldes. :) Just det, Kimmo kom ju vid 23-tiden också (?). Sen var det fest till kl.6 på morgonen. Men jag somnade inte förrän kl.10. Så hela dagen igår var man ju lagom seg o trött.

Och om bara 2 timmar åker jag till stan för att sen ta tåget till Sthlm. Där jag sen tar flyget till Östersund. (Blev billigast så). Där ska jag möta Kim o vi ska sova över hos hans kusin. Och imorn åker vi till Åre. :) Kommer hem nästa torsdag så jag kommer inte uppdatera på en vecka.

God fortsättning till er alla! Hoppas 2008 blir bättre än någonsin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0