Igår...

.. var en grymt bra dag. :)
Sanna hämtade mig vid 18-tiden. När jag kom till dom hoppade jag in i duschen direkt. När jag var klar, spelade vi lite kort o smakade på cider. Det var jag, Sanna, Timo, Toni, Sannas syster och sen kom ju A också. Runt 22-tiden åkte vi till Karaoken.. det var väl inget ovanligt ;) Sen kom mor o far, vilket är ännu mer ovanligt faktiskt. Hade en riktigt skoj kväll.. Jag o Sanna dansade lite o vi är ju bara så grymma! he he.. av med skorna och sen svänger det! :)
Nu väntar jag o mor på att Liisa ska komma, min söta lilla extra mamma. hi hi.. Far min åkte till Helsingfors imorse (jag hade också velat åka dit nu.. min stad, ååhh..) så det blir en liten tjej-kväll ikväll.. Men satans Sanna som inte kommer över. ;) Kommer bli så tråkigt utan henne.. hihi.. Men just nu lyssnar jag på en låt med henne, morsan hade ju suttit här igår o lyssnat på hennes låtar. :) Sanna.. tack för att du är en så underbar vän. Älskar dig!

Helt otroligt vad glatt livet blir när man har så underbara vänner! Vad hade jag gjort utan er? :)


Jag och Johanna
image205
Jag och Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0