Igår, idag och imorn:

Igår:
Var hos A o hälsade på. Vi kollade på film o åt lite gott.. vad det var säger jag inte för det är emot mina nyårslöften :) Jag kom hem ganska sent så jag gick bara o lade mig efter det.

Idag:
Usch.. vaknade inte förrän halv 1. Jag som varit så duktig det senaste o gått upp tidigt, men nejdå.. inte idag. Sen så åkte jag till Collin (till hennes butik). Satt o tjöta, lyssna på musik o hon bjöd på varm choklad :) Sen tog vi en sväng till Backaplan där vi åt på ett ställe som också borde varit ett förbjudet område för mig men jag fick äntligen smaka på El Maco som jag så länge längtat efter :) Hi hi..
Nu är jag ju hemma igen.. och hoppas att jag kommer somna tidigt idag så att jag kommer orka med...

..Imorn:
Då ska jag nämligen till stan o handla lite inför resan, hälsa på Sanna (om det går) och Jo ska jag hinna hälsa på också.. Kommer bli en hektisk dag men det är det jag gillar. :) Känns så mycket bättre nu när jag fått röra på mig. Satt ju bara hemma sön-tis och det gjorde ju mig riktigt deppig.

Och nu måste jag leta efter sladdarna till kameran igen.. jag fattar inte vart jag lagt den.. please, someone.. give me sign!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0