He he he..

Nämen.. det lönar sig att skriva att man vill ha kommentarer för jag fick två direkt. Fast skriv gärna namn.. och om ni har en egen blogg så man får kika på er också :)

Väntar nu på att Sanna ska komma o hämta mig. Hihi.. Hon får vara med mig iaf :) Var ju en snabb sväng på Systemet och köpte lite cider. Fastän vi bara bestämt att vi ska ta det lugnt hemma hos dom. Jaha, nu ringde hon, hon är på väg min goa vän.. har saknat henne en hel del när jag varit borta.

Skriver mer imorn.. Ha en bra fredag kväll.

PS: Tingeling, Det är inte kul o åka skidor ensam för Kim hade skadat foten, men efter Thailand åker jag ju dit igen då det blir skid-åkning varje dag :) Puss på dig vännen.. Här kommer lite flash backs :)


image204
Saknar dig vännen.. när ses vi igen? Dom där 2 min nu innan jul var ju ingenting.. :)

Kommentarer
Postat av: Tingeliiing

Ohhhhhhh vilka bilder :D
Och vilka MINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi hade så skoj :D
"Fredag hela veckan" va det ju för oss!! haha!!
the 80's,punk,rock,hip hop
you name it, we where there :D

Saknar dig i massor!!
Verkligen!

Mamma åkte in med ambulance här för ett tag sen,
:( så jag har inte haft det så bra.
Ska nog berätta mer på msn.

älskar dig blogg =)
Och ska nog själv fixa en =) som du har tjöttat om länge :D

Keep up the good work ;)

*pussar på nosen*

2008-01-12 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0