halsningar fran varmen..

Nu har jag varit har i nagra dagar och har det hur underbart som helst. Hotellet ar super bra (aven om det finns finare men detta duger saa bra). Det ar skit bra vader, nastan lite for varmt. Har solat o badat i tva dagar nu. Fast jag har lyckats branna mina axlar o min nasa!! he he.. Men brun ska jag allt bli. Har atit otroligt god mat.. t.o.m smakat pa musslor o allt skit..hehe.. Var pa ett disco igar med mor o far. Traffade pa en jatte trevlig Australiensk tjej. Kanske blir en utekvall med henne nan dag. Det enda trakiga ar att man inte kan gora grejer som man vill, nar som helst eftersom vi har lilla Cassie med oss. Men forhoppningsvis kommer Anna hit i helgen sa hon kan ta ut mig pa aventyr.. hihi..

Saknar er saaa mycket.. speciellt dig Sanna.. jag undrar hur du har det, skriv ett mail till mig!

Dags att ga till rummet nu o lasa en bok o sen ar det lagg-dags. Ska upp tidigt imorn o ta en snabb promenad pa stranden..

Hoppas ni har det bra dar i regniga o kalla Sverige.. hehe.. Kan ju vara snall o skicka lite varma kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0