Fy mig...

..som bara legat inne pa rummet den mesta tiden dom tre senaste dagarna. Men har varit lite irriterad o trott sa det har bara blivit sa. Men idag var jag iaf pa stranden i 3 timmar och nu ar jag inne pa msn.. men ingen online. sa typiskt! he he..


Har iaf varit ute pa havet i sondags med ett gang pa 10 pers. Vi snorklade forst vid "The Beach" stranden. Jatte fint stalle.. Sen tog vi en svang till Phi Phi- oarna men vi hann inte mer an ata och sen aka igen. Efter det akte vi till en liten, liten o.. dar var det jatte fint men minns nu inte vad d heter.


I tisdags var vi ett gang tjejer ute o festade. Hade hur kul som helst. Var pa ett riktigt Thai-stalle dar vi var de enda turisterna. Sen var vi pa ett stort discotek med bade thai-folk och turister. Men vi hade lite otur. Vi tre svenskar gick pa toa. Och det blev slagsmal och vi akte hem.. men men.. man ska inte oppna kaften om man inte vet vem man talar till.. he he..


Sen dess har det bara varit lugnt for min del. Shoppade lite igar sa det ar ju alltid lika najs. Och i helgen, nagon dag ska vi ner till stranden... med alla finnar som vi kanner. Titta pa solnedgangen och gotta oss med god mat o vin.. det ska bli mysigt o hoppas det blir av ocksa..

Nu finns det inte sa mycket mer att skriva... vill hem men anda inte. BARA 4 dagar kvar,, buhuu..


Kommentarer
Postat av: Sanna79

Heh heh.... Låter som om det är som finska karateklubben. Heh heh... bara 4 dagar kvar. Då kommer du hem... Jag saknar faktiskt dig min vän. Det har hänt en del saker här under tiden som du har varit borta. Jag ska berätta allt sen i detalj. Njut av de sista dagarna. KRAM

2008-01-31 @ 13:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0