2007

Jaha.. vad fick jag gjort då.

* Finland, Levi med föräldrarna + fars företags personal.
* Turkiet med Collin o hennes mor
* Flytten till Finland med Kim.
* Road-trip med mor o far. Italien, Österrike, Tyskland, Danmark.
* Lundsbrunn SPA med mor, syrran o Cassie.
* Helsingfors, hälsade på Kim (i 3v) hämtade mina saker.
* Axevalla med söta Sanna, Timo, Vellu m.m.
* he he.. En liten tripp till Kalmar med tåget och direkt hem med syrran.
* Finlandskryssning med Sanna o Timo. Så otroligt skoj.
* Finland, Levi, stugan och Rovaniemi med hela familjen. Så himla mysigt.
* Stockholm/Finlandskryssning med C o R.. skiiit kul.

He he.. har inte varit hemma mycket det här året. Är så glad att jag har kunnat göra allt detta m.m.
Är bara ledsen över att Helsingfors-flytten inte blev permanent. Min stad, underbara stad! En vacker dag så..
Och nu är det ett nytt år och det ska bli en STOR förändring i mitt liv. Dett har jag lovat mig själv:

2008
* Träna.. iaf börja promenera och stav-gång. Kanske simma också.
* Sluta äta skräp.. nu blir d sallad, sallad, sallad.. he he..
* Sluta dricka alkohol helt och hållet.. (försöka iaf)
* Fixa ett jobb eller utbilda mig.
* Träffa mannen i mitt liv.. he he.. eller ingen alls.
* Resa, resa, resa.. Thailand nästa!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0