TJEJ-KVÄLLEN

I lördags var det dags för tjej-kvällen. Jag och Sanna kom hem o så var mamma o Liisa här. Vi åkte o köpte lite mat o sen bastade vi. Sen lagade Sanna en jätte god orientalisk chili gryta till oss. Sen spelade vi ett jättekul spel. Vi spelade i lag. Jag o mamma mot Sanna o Liisa. Och såklart vann jag o mamma.. haha.. ;) Efter det var det dags för karaoke men Sanna gick o lade sig o jag ganska snart också. Var jätte trött där i slutet. Mamma o Liisa hade tydligen varit uppe till 7 morgonen.. hehe. På söndag morgon åkte Sanna hem tidigt. Förlåt, jag var sååå trött. Och sen när jag vaknade igår satt jag bara o glodde på tv hela dagen.

Det har varit en riktigt skoj helg. Tack Sanna för allt. :)

Snart är det dags att gå till arb.förm för det börjar nån ny kurs igen. Grr.. Det blir väl tydligen att hamnar ut i praktik. Och det är väl okej. Bara jag vet vart jag ska gå. Men det ordnar sig nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0