Tidig morgon..

Ja, så har man varit uppe sen 8.30 imorse. Folk springer ut o in här, lite "Roomservice" feeling i det hela och jag får inte göra något. Ge mig en pensel så ska jag visa er hur det ska se ut. Men nej, allt ska vara vitt o tråkigt. Jag vill ha färg! Men huset ska ju säljas en vacker dag så det ska ju vara så himla propert! Ser bara fram emot när jag flyttar till eget, då blir det färger och massa annat kul. Aja, what ever! Jag bara drömmer mig bort. Jag har ju inte råd o flytta på år o dar. :) Hur mycket jag än hade velat. Får se till att jag hittar en rik gubbe som kan försörja mig.. hihi..

Vad ska jag hitta på idag då? Har lust att åka till stan o shoppa men väntar till nästa vecka ist.
Äh.. har inge speciellt att skriva så jag får väl ta o äta frukost.


PS: tror jag har gjort en tjej en bra tjänst idag. En tapetserare som är här har med sig sin tjej från Thailand. Hon pratar varken finska, svenska eller engelska så jag kom på att jag har ju faktiskt en film på thailändska som jag köpte där nu. Hon blev jätte glad och ser på filmen nu. :) Bra Tanja!! hihi..

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0