Skit skoj

I tisdags kom Sanna hit o hälsade på mig. Vi spelade lite spel o skvallrade o pratade. Sen åkte jag med henne till A. Vi kollade bara på film o sen deckade jag.. he he.. Igår var jag pigg så då åkte vi till stan o spelade biljard. 3-2 till mig.. Kan inte hjälpa det, men jag är bara fööör bra.. he he.. Sen drog vi över till Rockbaren.. var inte ute så sent men kul var det. Och idag åkte vi till stan igen o käkade på en grekisk restaurang och efter det var vi på bio. Vi såg "We own the night". En bra film men jag var så trött så jag hann slumra till i några minuter :)
Nu är jag hemma igen men imorn ska jag iväg igen. Det blir karaoke-baren och på lördag ska Sanna uppträda på Johans krog. Och på söndag ska jag försöka ta en fika med Jo.

Dags att lägga sig nu..

God natt


 

image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0