Så var den här helgen över..

Börjar med att berätta vad jag haft för mig.

Torsdag: Var meningen att jag skulle vara hemma helt själv o bara gotta mig men så blev det inte. Jag var först med syrran hos Micha o kollade in hennes nya lägenhet. Jag kan inte förstå hur människor kan vara så smutsiga av sig. Det går inte ens beskriva väggarna i lägenheten. Men å andra sidan är det bra för Micha för hon får tapetsera om i alla rum. Sen kom jag hem iaf och senare kom Ari, S, J o M. Vi lagade mat o snapsade lite lagom. :) Pojkarna bastade medans vi andra bara satt o tjöta lite. Hade en hel crazy kväll till tidigt på morgonen.
Fredag: Syrran, Toni o Cassie kom hit (Ari var kvar också). Vi tog en promenad ner till Systemet och sen lagade Toni mat till oss. Satt o spelade kort o smakade på cider. Jag o syrran tog en sväng till Krogen men där var det ju inge folk o sen stängde dom.
Lördag: Lagom sega idag. Hämtade pizza och latade oss framför tv:n. Jo kom och hälsade på, det var skoj. Kollade på film o satt uppe till 5 på morgonen.
Idag: Trött som fan, fick inge sömn alls. En viss person snarkade ju sådär härligt högt så man kunde inte ens höra sina egna tankar.. hehe.. Och så kom mina föräldrar hem idag också. Bara kollat på tv o varit allmänt off.

Och veckan som kommer nu.. vad ska jag hitta på då? Måste till arb.förm, har glömt helt att hämta ett intyg. Och undrar när kurserna börjar egentligen.. skulle redan börjat i januari sa dom. Nä, dags att kolla upp det imorn iaf.

Jag vill iväg härifrån.. nu! Ja hatar att vara hemma. Jag får sån ångest av att vara hemma. Om jag bara kunde vara någon annanstans så hade det känts bättre för då har man lite annat o tänka på.. äh.. jag vet inte. I´m stuck here in this place where I have been for over 15 years.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0