så otroligt skoj...

var det igår..
Först var jag hemma o åt middag med familjen o busade med lilla Cassie. Sen körde syrran mig till Sanna, vi spelade kort o förfestade. Hihi.. Sanna var ju lagom på G redan hemma o när vi kommer till Karaoke-baren är det fullt med folk där. Så många bekanta också som inte brukar vara där. Fast det fanns ju en som gick mig på nerverna o nästan förstörde min kväll med sina lögner men va fan, livet går vidare! Inga bråk eller tjafs. Allt var verkligen ovanligt bra o alla var sååå glada.. och fulla.. hihi.. The perfect night! Folk gick ju vidare på efterfest men jag åkte hem o susade.
Idag ska jag till Johans krog för att Sanna uppträder.. men det kan hända att jag åker dit själv. Kul o sitta där själv.. heh.. fast det finns ju alltid bekanta där som man kan vara med.. aja..
Nu ska jag äta upp min lax o potatis och sen kolla lite på tv o tjöta i telefon.

image229
image230
Min underbara vän Sanna (och jag) -Damn, vad kul vi hade igår!

Kommentarer
Postat av: Sanna79

Vilka fina bilder. Två änglar på en o samma bild. LOVE YOU MY FRIEND !!!

2008-02-09 @ 16:00:03
Postat av: anne

hejsan svejsan!!
kivaa teil on ollu :) kiva kiva :)

2008-02-09 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0