Rockbaren

Igår ringde jag till Ari vid 23.30 o han sa att han var sugen på att gå till Rockbaren. Jag hade just duchat så jag tog bara på mig o tog bussen till stan. Vi hade jätte skoj. Det var lagom bra med folk där också. Sen åkte vi till honom o satt uppe till 8 på morgonen. Idag har vi ju då sovit hela dagen. Bestämde mig för att åka hem o väl när bussen ska gå, ja då är det nån idiot som hoppar på bussen o tänker inte betala. Så det blev lite slagsmål mellan han o chauffören och polisen kom. Så vi var en timme försenade. Sen när jag kommer hem ser jag två polis-bilar utanför vårat hus + ett  annat vid busshållplatsen. Undrar vad som hänt här nu då.

Imorn blir det familj middag, såg nu i kylskåpet att dom har lagt kotletter i marinad. Det var länge sen! :) Och så har vi flyttat tjej-kvällen till lördag istället för L skulle få besök på fredagen. Ja, vad mer kan jag säga än att jag önskar att jag blev trött nu så jag får sovit inatt men eftersom man legat i sängen hela dagen idag så kommer jag väl få titta på tv resten av natten.. hi hi..

Tack till Ari för igår o för idag :) Nu fick du också komma med i min blogg.. hehe

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0