Populär bloggerska! ;)

Jag vill också bli en populär bloggerska som får vara med i tv. Har läst runt lite i andras bloggar. Speciellt Stina-Lee, BlondinBella, Kenza och Bloggkommentatorerna. Och den sistnämnda gillar jag bäst. ha ha.. undra varför :) Jag vet inte vad som är så viktigt med att sååå många ska läsa ens blogg. Fan, jag har skrivit blogg i ett år nu o det är knappast någon annan än mina närmaste som känner till min blogg. Och det gör inte mig något. Men finns det någon "utomstående" som läser min blogg hade det inte skadat om ni skrev en liten kommentar för det är alltid lika kul.. även om det skulle vara kritik. Aja.. vad jag försöker komma fram till är att -Jag har inget liv. he he.. läser andras bloggar och skriver själv blogg hela dagarna. Fast iofs så har det ljusnat upp lite för min del. Har börjat promenera med mor på dagarna och så har jag ju varit duktig o städat en del. På måndag börjar kurserna och sen så har jag ju liite framtidsplaner (eller rättare sagt.. något att se fram emot) som tex klassfesten och konserten.

Nä.. nu orkar jag inte skriva mer.. ska tillbaka till mitt rum, där golvet är överfullt av foton som jag tänkt lägga iordning i album.. Som om det inte räcker med 5 heeela album med foton så har jag säkert foton till 5 st till.. :) Det kallar jag hårt arbete! ha ha..

Och snart är det dags för Grey´s Anatomi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0