Och så är man magsjuk nu också

Shit, har varit riktigt dålig sen igår. Låg bara på Sannas o Timos soffa hela dagen. Somnade vid några tillfällen också. Medans dom kollade på is-hockey sprang jag fram o tillbaka på toa. :) Sen åkte dom iväg o kollade på valpar så jag o Ari såg på "Good Luck Chuck" En kul film. När Sanna o Timo kom tillbaka hade dom en söt liten valp med sig.. blev kompis med henne direkt :) Och vid 23-tiden körde snälla Sanna hem mig för hade jag tagit bussen, hade jag nog inte kommit långt.
Iaf.. så i lördags var jag ju på Johans Krog. Satt där i baren helt själv. Men som tur var hade Sanna paus precis så vi gick ut o rökte. Då kom ju grabbarna (Timo, Ari, V o S). Slapp vara själv sen. Det var en skit kul kväll, tills vi sen skulle åka till Sanna o Timo.. hann jag vara hos dom i nån minut för sen kom Ari o hämtade mig. Sov över hos honom. Jag hade deckat på soffan och när jag vaknar är klockan bara 10.30 o jag känner mig ovanligt pigg. Gick upp o lyssnade på musik o busade lite. Sen åkte vi till Sanna o Timo o där började illa-måendet.

Men Finland vann ju iaf över Sverige i hockeyn.. för en gångs skull. :)

Tack för en trevlig helg.. Sanna, Timo o Ari.. Vad glad jag är över att ha er i mitt liv. Ni är super!!

image232
image233
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0