NY MOBIL

Idag åkte jag med syrran o Toni. Hämtade Cassie från dagis. Hon blev faktiskt lite extra glad av att se mig komma dit :) Sen åkte vi till mobil-affären och jag hittade en fin mobil som jag nog kommer trivas med. K850i .. någon som har en sån? Iaf.. sen åkte jag till Sanna o Timo. Jag o Sanna tog en sväng till affären och sen tog vi en promenad. Så tittade vi på när hundarna lekte o stojade runt lägenheten.. hihi.. Kom hem för en stund sen.

Nu är jag fly förbannad!!! På mig själv och på en annan person också. Vad fan ska jag ens bry mig för? Varför måste människor ha känslor? Vill vara tuff o obekymrad men neeej då.. man ska ju vara en sån där idiot som tar åt sig av allt o inte kan stå emot. Iofs så har jag nu sagt mitt o hoppas bara att det slutar här nu också..

Snälla fråga inte vad det är jag menar. Jag orkar inte förklara!! Låt det bara vara för det går över. Dina frågor gör inget lättare!!

Fan, vad jag önskar att jag hade haft mina pengar på kontot nu så jag bara kunde ta mitt pick o pack o dra på en sista minuten.. men så börjar kurserna på måndag så det är bara att kämpa o stå i..


Kommentarer
Postat av: Sanna79

Tack för ditt besök i dag! "Party party" på onsdag! KRAM

2008-02-18 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0