Ny design och lite funderingar.

Har suttit här nu framför datorn sen jag kom hem från kursen. Hmm.. Vi var 7st. 5 av dom kommer snart pensionera sig. Vad fan gör jag i en grupp där vi har helt olika planer för framtiden? Jag vill veta mer om hur det är att starta eget medans dom bara väntar på att få slippa jobba. Jag har haft lite funderingar nu på om jag ska börja gå kurser inom fotografering. Sen utbilda mig till porträtt-fotograf och öppna en egen ateljé. ELLER så har jag en annan plan som jag måste kolla lite närmare på o prata med syrran om. Kan inte avslöja mer än att det har med att starta eget. Och det hade ju passat oss båda perfekt. Så jag ska ta ett litet snack med henne någon dag nu och såklart kolla upp hur det egentligen funkar med att starta eget.

Nä, nu blir jag tokig. Kan inte A**e komma online så jag kan prata med henne om konserten. För isf bokar jag tågbiljetterna nu (bara 290kr tur och retur) och köper biljetten till konserten.. :) Har snackat med Grynet (he he.. ett gammalt smeknamn men kom inte på nått bättre) och hon ska ju på konserten så jag slipper ju gå helt ensam om inte A**e kan.

Dags att förbereda inför CSI som börjar om 15min..

PS: inte så nöjd med designen men det får duga.

Kommentarer
Postat av: anne

no perkele. mä oon aina online mut kukaan ei kirjota mulle. haha sit eilen en ollu ja heti joku tarvi mua... gggrrr.... no kenen kaa sä nyt meet sit?? kuka on grynet??hmm.. ilmottele mulle sit... :(

2008-02-26 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0