Klassfest


image248
Då är det snart dags för klassfest! Det är 10 år sen vi gick ut 9:an. Helt otroligt. Och det bästa är att man fortfarande har bra kontakt med vissa från den tiden. Vi har bestämt att gå o shoppa lite kläder tillsammans inför festen och så ska vi förfesta hemma hos mig innan festen. Det ska bli jätte kul att träffa dom som flyttat härifrån som man inte sett på år o dar. Fast när jag fick klasslistan, såg jag att det faktiskt bor flera kvar i den här hålan, men som man ändå inte sett sen man slutade. :)

Så den 8:e mars är det dags för klassfesten.


Och så har jag och Aris syster planerat lite inför BSB konserten 14 april. Vi åker dit tidigt den dagen, shoppar lite. Sen är det ju konserten och efter det stannar vi kvar och går ut o festar någonstans. Hoppas vi hittar någonstans att övernatta. Det blir ju inte billigt men det är ju en once-in-a-lifetime-experience. he he..

Nä, nu ska jag ta o möblera om på rummet. Hade velat åka till IKEA men jag tänker ju inte ta bussen dit och sen tillbaka. Utan hoppas syrran har lite tid över någon dag så jag får köpa lite små grejer. :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag e såå aavveenndsjuk *sjunger*
Fan va kul å gå på konserten!! Det hade jag oxå velat!! Du får dokumentera och rapportera ALLT sen!!

Peace! :-P

2008-02-22 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0