hos sanna nu

Idag hade vi familje-middag hemma. Jätte mysigt. Lekte med Cassie en hel del. Sen kom Sanna o hämtade mig. Timo o Ari är i Karaoke-baren så jag kom hit för att hålla henne sällskap. Nu har vi suttit här framför datorn och gjort om hennes blogg i tre timmar.. bara! (men erkänn den blev fin.. måste bara finslipa det sen) Har smakat lite på alkohol under tiden. Har det jätte trevligt o nu när vi är klara här gissar jag på att vi ska sätta oss i köket o spela kort, yatzy eller mitt thai-spel.. hihi..
Måste kila. Men hoppas ni alla andra har en lika bra kväll som oss...

PS: Ser så mycket fram emot imorn för då blir det ju tjej-kväll med kärringarna o brudarna.. ha ha.. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna79

Tack Tanja! Love you! KRAM

2008-02-23 @ 01:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0