Hemma igen..

Så var man hemma igen. Här stinker det av målarfärg. Inte minst i mitt rum. Hur ska jag kunna sova inatt. Får ta fram ett extra täcke och sova med öppet fönster. hihi..
Har haft riktigt trevligt dom här två dagarna som jag varit hos Ari. Men idag var det dags att komma hem. Men så var jag ju på ansiktsbehandlingen.. mm.. så ont det gjorde men gud vad fräsch jag känner mig nu. :)
Imorn är det fredag och det blir väl familje-middag som vanligt. Det jobbiga är bara att jag måste gå upp väldigt tidigt för det kommer hit folk som ska tapetsera och måla.
Nä, har inget mer att skriva så jag får väl lägga mig i min säng o kolla på tv..


image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0