Hemma igen efter 2 veckor i paradiset!!

Vad kan jag säga? HATAR KALLA, TRISTA GÖTEBORG!! haha.. det var mitt första utbrott för idag när vi kom ut från flygplatsen.. ggrr..  

Har ju haft de 2 varmaste och skönaste veckorna nu.. Har smakat på massa god Thai-mat, Solat o badat på stranden och vid poolen varje dag, Varit ute på havet o besökt öarna, Snorklat, Festat två gånger, Träffat våra vänner härifrån Gbg, Besökt Fantasea (ett måste om man åker dit). Ja, en hel del mer men har faktiskt ingen lust att skriva om nått just nu.. 

Väntar bara på att söta Sanna kommer hit och efter det ska jag till A och hälsa på. Det ska bli kebab-tallrik (som jag varit sugen på i nu 3 dagar) och kolla på film.

Här kommer lite bilder, mer kommer en annan dag..

image222
image223
 
image224

Har gjort bilderna i word så dom är jätte dåliga men det får duga för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0