God dag!

Solen skiner! Härligt! Igår var det en lång dag. Städade hela Aris lägenhet. Det var riktigt skoj att få ordning på allt här. Stackarn kom hem lite då o då men jag slängde ut honom igen. He he.. Han fick ju inte vara hemma för annars hade det inte blivit något att städandet. Jag hoppas bara att han är nöjd med hur det blev. Men han hade lite svårt att hitta sina saker sen. :) Kollade också på The Terminal. Har ju inte sett den innan och den var ju skit bra. Fast vi har en halvtimme kvar av den att se.
Idag ska jag som sagt på ansiktsbehandling. Ska bli riktigt skönt. Var ett tag sen igen. Men nu ska jag se till att jag gör det regelbundet.
Inte långt kvar till klassfesten.. nedräkningen har börjat :) Endast 9 dagar kvar.

Skriver alltid samma saker men ibland blir det väl så. Hoppas ni också har en fin o solig dag och får njuta av våren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0