Då var det bokat!

Suttit här i några timmar nu o pratat med A**e om Sthlms-resan. Den blir av! Har bokat tågbiljetter och vandrarhem. Konsertbiljetterna fattas men det verkar ju finnas massa kvar så dom köper jag nästa vecka när pengarna kommit. Allt som allt kostar detta 1000kr. Hur billigt som helst. Jag hoppas bara att vandrarhemmet är fräscht men som jag såg på bilderna var det helt okej. Och det är jätte nära tågstationen också så läget är ju perfekt. Sen gäller det bara att hitta till Hovet, vilket iofs är väldigt lätt men jag fattar inte betalningen för tunnelbanorna. Men det ordnar sig nog. :) 
En liten fråga till alla Sthlm:are.. vart ska man gå ut o festa på en måndag? Helst mitt i stan!! :)
 
image256
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg till Ari. Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0