Då var den här dagen över..

Men kul har jag haft..
Ari ringde mig vid 14-tiden och jag kom på att vi skulle ta en ny match i biljarden. Visst gjorde vi det, men den här gången förlorade jag och det känns ju förjävligt. hehe.. Det får inte bli nå mer biljard med Ari iaf för nu hann han ju värma upp sig från första gången så det var inte lika kul idag.. hehe *dålig förlorare*
Sen åkte jag över till Jo. Hon bjöd på kyckling och ris med currysås.. såå gott! Sen satt vi o små-snacka lite medans vi kolla på tv.. men hennes kära pojkvän kom ju hem alldeles för tidigt :)
Kom hem för bara en stund sen o nu är jag hur pigg som helst, typiskt att man alltid ska sitta o gäspa när man är o hälsar på någon men så fort man kommer hem blir man bara såå pigg.
Funderar på om jag ska kolla på en film som jag köpte i Thailand, vet iofs inte ens om det är engelsk text på det.. men man får ju alltid hoppas..

God natt och dröm söta drömmar.

image238

Kommentarer
Postat av: Biljardi Kingi =P

Millos Re-Match hihihhih Hali kamu

2008-02-13 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0