Ännu en trevlig dag är slut..

Var först o handlade lite mat med kära mor, som sedan tog med mig till Lindex. Hittade äntligen ett bälte och så en fin svart tröja. Ordnade ID-kortet också.. det gamla gick ut för BARA ett halvår sen.. hehe.. Men får väl vänta ungefär en månad på det nya.
Åkte till stan. Köpte äntligen ett månads-kort.. Det blir ju hälften så billigare med det än ett vanligt 100-kort.. Mötte Jo o vi kollade i massa affärer. Jag försökte hitta nått fint på MQ (har presentkort där) men såklart kom jag hem tomhänt. Sen letade Jo efter skor och där var det samma sak för henne. Sen åkte vi över till henne, fast vi tog en liten sväng förbi hennes syster med. Och efter det var det dags för Grey´s Anatomi.. Och nu är jag hemma.

Hmm.. Alla hjärtans dag imorn. Överreklamerat bull-shit tycker dom flesta. Men jag har alltid gillat den dagen, fast kanske inte lika mycket det senaste. Imorn blir det min speciella dag för mig själv istället. Laga en god middag, smaka på lite vin, basta o gotta mig sen i soffan. Det blir nog en bra dag trots allt..
Om ändå HAN fanns här.. men han finns tyvärr bara i fantasierna. Visst klarar jag mig bra nu med men ensam vill man ju inte leva resten av sitt liv.. hihi..

image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0