Telefonbok

Har kollat igenom min telefonlista.. det fanns många nr att radera. Många nr jag inte ens kände igen. ;)

Men det är inte många vänner eller bekanta man har kvar. Det var iofs inte länge sen jag skrev så sist men men..

Så många man inte ens pratar med längre. Dom enda numrena som används i min tel är:

Kim, Anne, Babe, Jo, Mor, Far och Syrran.. woooow!

Najs! I feel so happy.. not! Men det är väl så det ska vara när man blir äldre. Eller egentligen inte.

Om man ändå kunde flytta till en annan stad och träffa nya människor och börja om på nytt.. det hade inte varit fel.

Men vad fan är det med mig? Är jag helt slut eller? Finito! Skärpning flicka!

Jag vill ju bara känna mig levande igen..

Kommentarer
Postat av: ANNE

JEE MUN NIMI OLI SIEL :)

2008-12-02 @ 16:16:07
Postat av: ST

Tiedät että voit soittaa minulle mutta et soittele... Hmm... No sellaista se elämä on...

2008-12-05 @ 08:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0