SOVA

Åh.. vad trött jag är. Har nästan sovit bort alla dagar denna vecka.
I måndags gjorde jag ingenting. Satt bara  framför datorn eller tv:n.
Igår jobbade jag 8-11. Sen kom jag hem o sov. Och så jobbade jag igen kl. 17-20.
Efter jobbet kollade jag bara på Titanic och sen somnade jag igen.
Idag ska jag jobba 13-20. Kommer nog somna direkt efter jobbet idag.
Det enda jag ser fram emot är fredag.. för då kommer älskling hem!! :D

Har mailat med en tjej som har en 3:a i Mölndal. Vi ska kolla på den dagen innan nyårsafton.
Vet inte vilka chanser vi har att få den men vi håller tummarna.

Nu måste jag göra iordning mig o äta frukost innan det är dags att sticka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0