Shopping

Nu kom jag hem efter att ha varit o handlat massa grejer med föräldrarna. Vi kommer hänga upp massa ljusslingor runt huset, vadå usa-stil? hihi.. Men det kommer nog bli fräckt.

Jag fick lite grejer på samma gång också. Två skit snygga ljusstakar i sten.



Fyra filmer lyckades jag hitta också. Det blev: Margot at the wedding, The Holiday, Charlie Wilson´s war och Härmed förklarar jag er Chuck och Larry. Har iofs sett två av dom redan men tycker dom är så bra att jag kan se dom många ggr om igen.



Tidigare idag var jag o fikade med Babe o Ida på Konditoriet. Efter en stund kom syrran med. Och oj vad vi skrattade gott åt minnen. Det är alltid lika härligt att träffa dessa underbara vänner man känt i så många år.

Nu tänkte jag äta lite lax med aioli.. det får man väl även om jag egentligen försöker sköta mig med mat-tider. Lovar att inte äta för mycket. Efter det ska jag fortsätta med designen på bloggen. Är inte ett dugg nöjd med headern.

Och här får ni se en bild på min nya jacka som jag lovat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0