Nu är det min tur..

Idag har jag jobbat. Kände redan då att nu är förkylningen på väg. Inte nog med det så har jag träningsvärk i hela kroppen. :) Och efter jobbet har jag bara suttit i soffan under två filtar och mått piss. Jag vill inte bli sjuk nu! Tanken är att vi ska simma imorn igen ju.. Och så ska jag jobba 17-20. Och på lördag ska jag också jobba tre timmar och sen är det ju julbord. :S hjääälp..

Kom att tänka på förut att för två år sen var jag på julbord med hela fars jobb på Opalen. Då var jag riktigt sjuk. Förkyld och feber i högsta grad. Och gissa om jag lyckades smitta resten av gänget? hehe.. Alla var inte på jobbet veckan där efter. Hoppas det inte blir så nu i år igen bara.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen o hoppas på att jag mår bättre imorn. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0