Nä du..

Ingen förkylning för min del. Konstigt att jag kände mig så dålig en dag o att det sen gick över.

Imorse åkte jag o Babe o simmade. Och solade gjorde vi också. Ska bli skönt att bli brun på köpet också.
Sen var jag med mor nere på torget.. i 3 timmar!! Jag fick en tidig julklapp.. En jacka! Riktigt snygg är den och bild på den kommer imorn. Sen så köpte jag en ny duschcreme och bodylotion på Apoteket också. :)
Efter shoppningen kom jag hem o lade mig på soffan. Var lite trött så jag hann med en powernap innan jag sen skulle till jobbet. Och det var helt onödigt att jag var på jobbet dom tre sista timmarna. Vi trodde ju att det skulle komma mycket kunder nu när vi höll öppet en timma extra men neeej..
Och efter det har jag bara tittat på Criminal Minds (Jag har blivit kär i Dr. Reid hihi..) och tog nyss en dusch.. och ja.. krämerna luktar jätte gott.

Imorn ska jag till stan. Eller rättare sagt Redbergsplatsen. Jag hittade en jätte fin klänning i en klädbutik här men det fanns inte i min storlek så jag får åka över dit för att köpa den istället. Tror att mor min följer med så det blir nog julklapps-shopping också. Själv köpte jag jätte fina julklappar till Cassie idag men vågar inte skriva vad det var för jag vet inte riktigt om syrran läser här..

Nu ska jag kolla på nån film.. sen är det lägg-dags..

Måste bara säga.. Det känns ju helt underbart att gå o lägga sig tidigt och sen orka gå upp runt 8-9 tiden. Så mycket jag har missat under mina år då jag sovit bort den mesta tiden. Men nu är ju livet annorlunda och bättre. :) Jag är rätt ut sagt så himla nöjd nu. :) Känner mig starkare än vanligt. Tack vare jobbet, träningen och min älskling + vänner. (sånna upp o ner dagar man har ibland va?.. helt otroligt)

Kommentarer
Postat av: anne

mis se takin kuva?????????????

2008-12-08 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0