Livet

Här sitter jag och inte har något liv så jag sitter och läser andras blogg istället. Gud, vad intressanta liv många har. Medans man själv bara sitter här i flera timmar utan någon som helst resultat.

Ni anar inte hur sugen jag är på att gå ut o äta och sen ut o dansa!

Att fixa håret och sminket sådär glamouröst fint och ha snygga kläder på sig.
Äta på något fint ställe och efter det gå till någon bar där man smakar på dyra drinkar.
Och sen ut o dansa på ett stort ställe och träffa massa goa glada festare!

Någon som vill?
Man behöver ju en del pengar till det.. Men hittar man några bra men billiga ställen så behöver det ju inte bli så himla dyrt. Och sen blir man förhoppningsvis bjuden på drinkar.. hehe..

Jag vill bara lyxa till det, bara en kväll.. det skulle räcka för att känna mig som en människa igen. Ut och känna av friheten. Att bara få känna sig vacker igen och att dansa.. det var evigheter sen.

Nu måste jag tvätta kläder.. kanske får chansen att gå ut redan ikväll.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0