Juklappar och längtan

Idag var jag med Babe o hennes söta son på stan. Vi tog en sväng till Buttericks och jag hittade lite julklappar. :) Några skämt-shot-glas och andra saker. Sen var vi inne i Nordstan och kollade. Köpte en fin sjal till mig själv (eller rättare sagt, Babe köpte den till mig för mina pengar tog slut). Köpte julklapp till mor o Kim också.

Och nu är det färdig handlat! *pust*

Vi var hemma runt 14-tiden och jag lade mig på sängen o kollade på tv men kunde inte somna. Så var det dags att jobba kl. 17-21. Helt onödigt att ha öppet så länge, ingen som kom o handlade ändå. :( Typiskt.

Och nu sitter Kim på tåget.. Han är här i Gbg runt 9-tiden imorn bitti. Så jag ska lägga mig tidigt idag för att jag ska vara pigg när jag träffar honom. Var ju en månad sen ungefär sist han var här. Men nu stannar han för gott... OM VI FÅR TAG PÅ EN LÄGENHET! Fick idag veta att vi såklart inte får hyra Babes brors lägenhet i andra hand. Men nu när Kim kan kolla på lägenheter så kommer vi nog få napp nånstans. Har sökt till en massa lägenheter idag så..

God natt gott folk.. nu ska jag decka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0