inlägg nr 500

Sådär .. nu är jag uppe i 500 inlägg. Inte helt fel.. efter bara 2 år.. hehe..

Idag var jag som sagt på MediaMarkt med syrran o hennes lilla familj. Jag köpte två filmer. Kid Svensk (en av skådespelarna är min mors kusins barn.. det ni!) och så köpte jag också 27 dresses. Jag gillar sånna tjejiga filmer. Har inte sett dom än men hoppas på att dom är bra.

Nyss målade jag naglarna sådär jul-röda! :) Och tårna ska också få samma färg men inte förrän imorn.. hihi.. (Nödvändigt vetande).

Nä, nu är det väl dags att ta en dusch och sen kolla på en av filmerna.. gissa vilken jag börjar med först? hehe..



Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till 500lr nått hehe.... vi tänker då samma ibland^^ jag målade mina naglar igår jag me fast som fransk manikyr men med vit som grund o rött längst ut^^

2008-12-03 @ 11:09:15
Postat av: collin

haha glömde skriva att det var jag collin^^

2008-12-03 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0