Idag

För det första ska jag säga att jag knappt sovit tre timmar inatt. Men kom ändå upp imorse för att åka o kolla på lägenheten i Mölndal. Den var verkligen jätte fin men det är så jobbig väg att pendla.

Sen kom jag hem, slumrade till i soffan en stund innan det var dags för jobbet.

Efter jobbet åkte jag o far o kollade på lägenheten i Majorna! Och oj oj oj.. vad fint det var. Och på rätt ställe av stan.

Vi får se hur det blir med dom.. har chans till att få båda men hoppas mest på den i Majorna.

Nu har vi kollat på Eldsjälar (bara jag som tyckte att Paulo Roberto skrek igenom hela programmet? ggrr..). Vann inget på lotterna heller (inget ovanligt).

Fick julklappen av min älskling nyss och den är riktigt söt. Ett guldhjärta med diamanter (halsband). Den ska jag ha på mig imorn till min fina guldklänning. Och tidigare idag köpte jag jätte fina underkläder också.. :)

Nä, nu ska jag ta en dusch, mysa med älskling o längta tills imorn.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0