Helgen:

Fredag:
Mina föräldrar var på Finlands självständighetsfest så det blev inge middag. Så jag gick över till J där han o B satt o sörpla på öl. Jag hade med mig en vinare. Senare kom resten av gänget. Vi hade riktigt kul (Anne, det är inte bara du som gillar att spela öl-spelet märkte jag). När dom sen runt 12-tiden åkte till stan, gick jag hem för att jag skulle jobba på lördag.

Lördag:
Jobbade i tre timmar. Tiden gick väääldigt sakta. Och när jag kom hem var syrran o Toni här. Sen var det bara att göra sig iordning o åka till stan. Var på Opalen på julbord och vi var 8 pers. Jag åt mest lax o potatis.. Köttbullar kan jag ju äta när jag vill.. Och så blev det en jäkla massa shottar. Det var lite show under tiden också. Runt 21-tiden var det dags för oss själva att dansa. Damn, hela gänget var upp på golvet så fort musiken börjades spela. Har inte dansat så mycket på år o dar som jag gjorde nu. Det var riktigt skoj. Och svettigt :) När festen var slut tog jag, far o en till en sväng till Karaoke-baren men där var det ju ingen jag kände o det stängde ju sen.

Söndag:
Vaknade inte förrän kl. 13.30.. Snacka om att dansandet + shottarna tog musten ur mig. Jag var inte bakis men otroligt trött hela dagen. Sov mest bort hela dagen.

Idag:
Vaknade jag runt 10-tiden men låg o kollade på tv i flera timmar innan jag sen tog en sväng till krogen o hälsade på C m.m. Satt där en stund o sen kom jag tillbaka hem o här har jag typ bara suttit hela dagen.

Imorgon:
Tror inte Babe kommer orka simma imorn eftersom hon har ont i halsen så jag ska nog göra det själv.

Och idag fick jag sms av José att han har fått tid för fotografering (som jag skulle gått med Anne på men orkade inte). Så han bjöd med mig den 18:e. Ska bli kul.

Jag väntar bara nu på att Babe´s bror ska höra av sig så vi kan skriva på papper om lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0