God kväll

Sådär .. nu var det ett tag sen igen.. Har ju haft fullt upp med jobb o med Kim :)

Fredag: Var ledig idag så jag åkte till stan tidigt o mötte älskling. Sen åkte vi till hans jobb o han fick papper på jobb. Sen åkte vi hemåt. Tog en sväng till krogen där C o M jobbade. Smakade lite på cider. Sen kom vi hem o käkade middag med hela familjen. Vi spelade Tuttu Juttu (finska versionen av "Lika par leka bäst"). Det gick väl ganska bra. Sen var vi i säng redan runt 23-tiden.

Lördag: Kim åkte till jobbet men när han är nästan framme, ringer dom o säger att han inte behöver jobba. Så han hann komma tillbaka hit innan jag sen skulle på jobbet. Jag jobbade till 18.oo och sen kom älskling hit igen. Vi kollade på tv o somnade ganska tidigt.

Söndag/Idag: Jag gick till jobbet och det var en lugn dag. Fick ett samtal o Kim åkte o kollade på en lägenhet, men det var inget att ha. Sen kom han o mötte mig när jag slutade o vi hämtade Thai-mat. *mums*. Och nyss kollade vi klart på Heartbreak hotel o jag är jätte sugen på en utekväll ;)

Så var det bara 2 dagar kvar till julafton. Känns inte som att det är jul. Ingen snö o massa jobb. Jag har också fått förlängt mitt kontrakt ett halvår framåt o jag är verkligen jätte glad. :D

Nu måste vi sova för att Kim ska upp om 5 timmar o jobba.

Allt funkar bra .. Ska kolla på en annan lägenhet imorn.. fast det är i Kortedala :( Fast huvudsaken är ju att vi får tag på en lägenhet o att vi ska trivas..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0