Fullt upp

Nästan iaf.. :)

I lördags var jag o Kim på Bamboo och käkade. Det var riktigt gott o mysigt. Efter det gick vi till O´Learys där han fastnade framför tv:n (fotboll såklart) så jag gnällde lite och vi började gå mot bussen. Jag mådde lite dåligt men vi bestämde oss ändå för att gå till baren i Gamle port. Där satt vi sen i flera timmar och snackade med trevligt folk o shottade. Sen glömde jag bort min illamående. När baren stängde tog vi en sväng upp till diskoteket men det var inte så mycket folk där så vi åkte hem.

I söndags sov vi ända till 19-tiden. Härligt! hihi.. Vi var väl kanske inte så pigga. ;) Men vi tog en sväng till affären sen o köpte taco-krydda så jag kunde laga tacos. Efter att vi har ätit maten kollade vi på Hancock. Den var ju lite rolig men inte så bra som jag tänkt mig.

Idag gick jag upp runt 11-tiden, lagade lite frukost men så var Kim jätte dålig o kunde inte äta nått. Han trodde det berodde på maten från Bamboo men jag tror nog att det vara alkoholen. :) hihi.. Sen var det dags att jobba mellan 15-19. Och efter jobbet har jag bara varit hemma o kollat på tv.

Nu har syrran flyttat också. Jag har inte sett lägenheten men får ta det efter nyår.

Och imorn ska jag o Kim kolla på två lägenheter. Får se hur det kommer gå.. Så nu måste jag sova för jag ska upp kl. 7.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: anne

ja te ette halunnu että mä tuun :(

2008-12-30 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0