Fika

Igår när jag kom hem efter jobbet ringde Collin till mig o frågade om vi kunde ta en fika. Så jag hoppade snabbt in i duschen o sen möttes vi i stan. Vi tog en liten promenad upp till Café Tintin. Där beställde jag en tonfisksallad och Collin tog en baguette med kyckling. Det var riktigt gott och mycket! hihi.. som ni ser på bilden. Sen så var jag tvungen att ta en varm choklad.. mm.. Så gott. Där satt vi i några timmar o pratade om allt o lite till. Så jag var inte hemma förrän kl. 1 inatt.

Tack Collin för en mysig kväll.. det måste vi göra om.. :)

Jag gick upp för en halvtimme sen. Uscha.. nu har jag vänt på dygnet igen. Och ingen träning har det blivit den här veckan heller men hoppas Babe är pigg nästa vecka iaf.

Nu ska jag äta (en sen) frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0