Duktig tjej..

Först måste jag bara tacka Babe för att hon finns!

Imorse väckte hon mig kl. 9 o vi träffades på torget kl. 10. Sen åkte vi över till Kungälvs-simhall. Där simmade vi i 40 min. Känns så skönt i kroppen nu. Efter det bastade vi och solade solarium. Och det ska upprepas minst 2 ggr i veckan. Äntligen har man en tränings-polare så man kommer igång. Och då ska vi försöka äta rätt också så det gör någon skillnad. Extrakilona ska bort! ;) 

Nu lagar min kära mor lax-gryta till mig.. *slurp* Det ska bli så himla gott.

Och idag fick jag veta att på lördag ska vi på julbord med familjen + fars kompisar. Det ska bli riktigt kul. Vi ska vara på Opalen och där har vi varit många ggr innan och det är riktigt gott där. Hmm.. Får träna extra mycket nästa vecka då. ;)

Och idag ska jag med syrran, Toni o Cassie till den nya MediaMarkt i Bäckebol och efter det tar jag nog en tripp till IKEA och kollar om jag hittar något. Måste ju köpa en hel del grejer till lägenheten.

Nä, nu ska jag julpynta lite till.. börjar bli riktigt mysigt här hemma nu..

PS: Till er som undrar, så heter Babe, Jessica egentligen. Men sen vi var unga har jag/vi kallat henne för Babe och det håller i sig än ;)

Kommentarer
Postat av: anne

HEI HEI... juu olin möhipassa, ja se oli hullun kivaa :) mites se sun julmidda kotona aiko olla? onko ollenkaa?? muuten menee ihan hyvin.. typ.. sulla?? kraaaaaaaaaaam

2008-12-02 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0