Väntar...

.. Nu på att Anne ska dyka upp. Men det är några timmar kvar till det. Har gjort iordning grillmaten och packat. För vi ska till stugan. Men det tråkiga är ju att det regnar, men vi ska nog ha skoj ändå. :)

Idag har jag varit på Alebyggen för att fråga om hur det funkar med lägenhets-sökandet. Det räckte med att skriva in sig på hemsidan o lämna in intresseanmälan där. Och det kan ta ett år innan man får tag på en lägenhet. :( Får nog leta i stan med då. Kanske man hittar nått i andra hand så länge. Vi kan ju inte bo hemma hos mina föräldrar nå mer. 

Var på torget med mor o kollade i affärer. Jag köpte underkläder i massor. Äntligen! Och en fin kofta! Sen har jag bara varit hemma o inte gjort mer än väntat på att Anne ska höra av sig..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0